• Aký je rozdiel medzi rastúcou postieľkou Smart bed Oval a postieľkou Smart bed Round?

Postieľky majú úplne rovnaké funkcie, jediný rozdiel je v ich šírke. Oval má vonkajšiu šírku 65 cm a Round 77 cm. Postieľka Oval je v najmenšom(mini) zložení v tvare oválu a Round v tvare kruhu a odtiaľ pochádzajú aj ich názvy

  • Čo všetko je v cene postieľky Smart bed?

V cene sú všetky komponenty potrebné na preskladanie postieľky do všetkých verzií. V cene sú tiež kolieska a lyžiny na kolísanie. Zvlášť je potrebné si zakúpiť len matrac podľa toho, ktorou veľkosťou postieľky chcete začať

  • Čo všetko je v cene postieľky Nika?

V cene sú všetky komponenty potrebné na preskladanie postieľky do všetkých verzií. V cene sú tiež kolieska. Zvlášť je potrebné si zakúpiť len matrac podľa toho, ktorou veľkosťou postieľky chcete začať a akú výplň si prajete

  • Je možné urýchliť dobu dodania a uprednostniť šitie mojej objednávky?

Aj keď by sme veľmi radi vyšli v ústrety každej našej zákazníčke, aby sa mohla z našich produktov tešiť doma čo najskôr, nie je možné uprednostniť šitie objednávky. Bolo by to na úkor ostatných objednávok a preto vás prosíme, aby ste mysleli na to, že si výbavičku treba objednať s predstihom (odporúčame aspoň cca 2 mesiace pred vašim termínom)

  • Kedy mi príde zásielka?

Aktuálna doba dodania je v prípade postieľok, matracov a doplnkov k postieľke vždy uvedená. Pokiaľ máme postieľky skladom, doba dodania je vždy 3 – 5 pracovných dní. Pokiaľ si k postieľke objednávate čokoľvek z detskej výbavičky rátajte prosím s dlhšou dobou dodania, nakoľko všetky textílie šijeme priamo k objednávkam. Aktuálna maximálna doba dodania textilu je vždy uvedená na konci textu v popise textilných produktov a tiež v pokladni. Túto informáciu rovnako dostanete mailom v potvrdení vašej objednávky. Pokiaľ si objednávate postieľku aj textil a postieľka nie je skladom, pre celú objednávku platí doba dodania uvedená pri postieľke. Pokiaľ by bol dôvod, pre ktorý sa dodanie omešká, budeme vás kontaktovať. Pri montessori sekcii je taktiež doba dodania uvedená pri každom produkte. 

  • Ako mi príde zásielka?

Všetky zásielky posielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. Pokiaľ vám príde mailom informácia o vybavení objednávky, môžete zásielku očakávať najbližší pracovný deň, výnimočne o deň neskôr

  • Aká je veľkosť zásielky?

Balík s postieľkou – 90x60x40 cm, 24 kg

Balík s MINI matracom – 75x75x10 cm, 4 kg

Balík s MIDI matracom – 125x75x10 cm, 6 kg

Balík s MINI aj MIDI matracom – 125x75x25 cm, 10 kg

Veľkosť balíka textilu a doplnkov k postieľkam závisí od množstva a veľkosti objednaného tovaru

  • Je možné zaslať tovar aj mimo SR a ČR?

Áno, je. Pre cenu dopravy do vašej destinácie nás, prosíme, kontaktujte na objednavky@ingvart.eu. Postieľky do ďalších krajín zasielame výlučne samostatne na palete, aby nedošlo k poškodeniu balíka ďalším tovarom počas prepravy. Ak sa rozhodnete pre vlastnú dopravu, prosíme, skontrolujte obsah zásielky po prebratí od nášho kuriéra ešte predtým, ako balíky pošlete mimo SR alebo ČR svojou prepravou. Za poškodenia spôsobené inou, ako našou prepravou, nezodpovedáme

  • V akej mene platím dobierku, pokiaľ je zásielka do ČR?

Dobierka do ČR je vždy v českých korunách. Hodnota zásielky je prepočítaná z EUR aktuálnym kurzom NBS ku dňu expedície

  • Nájdem Ingvart produkty aj v ďalších krajinách?

Zastúpenie v Grécku – Ingvart.gr

Zastúpenie v Taliansku – Ingvart.it

  • Prišiel mi mail o odoslaní tovaru, ale nemôžem si ho prebrať

Prosím, nahláste zmenu dňa dodania priamo kuriérskej spoločnosti podľa pokynov v maily, ktorý vám od nej príde, prípadne sa dohodnite priamo s kuriérom, že si prajete objednávku doručiť v iný deň

  • Urobil/a som objednávku, no neprišiel mi žiadny email

Každá prijatá objednávka musí byť automaticky potvrdená aj emailom. Ak vám neprišiel email, skontrolujte si, prosíme, spam. Ak potvrdenie nenájdete ani tam, prosíme, kontaktujte nás.

  • Mám otázku, na koho sa môžem obrátiť?

Kontaktovať nás môžete prostredníctvom emailu objednavky@ingvart.eu v pracovných dňoch od 7:00 do 17:00, alebo prostredníctvom našich sociálnych sietí(Facebook, Instagram)

  • Mám fotku vašej výbavičky, ktorú chcem,  no neviem identifikovať všetky produkty a urobiť si ich objednávku na eshope

Radi vám pomôžeme a buď vás budeme navigovať, kde dané produkty nájdete, alebo objednávku vytvoríme za vás. Kontaktujte nás, prosím, na objednavky@ingvart.eu alebo  marketing@ingvart.eu